2014. december 21., vasárnap

DIY- kávézó a babaházban


 Ez egy karácsony előtti last minute ajándék ötlet is lehet, mert igazán egyszerű az elkészítése, leginkább csak szeretet kell hozzá :)
A " kávézó a babaházban ", elkészítése tényleg nem bonyolult, a hozzávalók egy átlagos háztartásban is fellelhetőek, de ha nem, könnyen beszerezhető és nem túl költséges.
 Én sokat gondolkodom a bábok kapcsán kiegészítők készítésén, mert a gyerekek,- a nézők szeretik a részletgazdag látványt, és pl. asztalkára gyakran van szükség.
Így velem gyakran megesik, hogy ránézek egy átlagos akármire, és látok benne egy egyészen más valamit. Így történt, hogy a tojástaróban megláttam az asztallábat...


Asztalka: pohár alátét + lágytojás tartó - összeragasztani, fehérre festeni, (lakkozni)
Székek: fa cérnás spulni, egy nagy kupak ( én a Szentkirályi 5 literes kannájának kupakját használtam), vatelinből kivágott korong, és egy cuki mintás textil darabka :), a díszítéshez, csipke szalag, vagy egyéb szegély-dísz.

Az elkészítés nem nehéz, segítségül lefotóztam a folyamatokat.

Mindenkinek örömteli munkát kívánok az elkészítéshez,
de leginkább szeretetteljes Karácsonyt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése