2012. június 17., vasárnap

alkotói piac :)


                     Vásároztunk a Csinosban a Fiúkkal, csakis azért, mert ilyet még nem csináltunk.


Nem fogunk rászokni, nem az én világom, de szerettem volna, ha ilyet is látnak.
A fenti fotót barátok készítették, akik szintén jelen voltak és rábeszéltek a részvételre, a társaság tehát jó volt, és volt sikerélmény is! :
Nem volt sok vásárló de büszkén mondom, aki bejött, az hozzánk jött :)
Vittünk kis paravánt, s a fiúk báboztak a kisgyerekeknek, volt, hogy a vásárlók is kedvet kaptak, és helyet cseréltünk :) Lackó különösen lelkes volt, figyelt az érdeklődőkre, s gyakran rendezgette a portékát. A végén természetesen egyenlően osztoztam kis üzlettársaimmal.
                                                  Újabb jó közös élménnyel gazdagodtunk! :))))

Óh igen, a portéka: egyszerű fakanálbábokat, ékszereket készítettem e jeles alkalomra, de vittünk a mesekönyvemből is.
 


  
                                            a fakanálbábok nagy sikerű darabjai voltak a kis kalózok:


                                        természetes anyagokból készítettem igazi vásár-fia ékszereket:



                             


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése